NaZaNiN jOoN
تـــو تا 3 بشمری دیگه نازیو نداری دیگه نباف واسه خودت تو داستانایه طلایی

 

 

خاکیه خاکیم!!!
طوری زمین خوردم که تا آخر عمر
باید خودمو بتکونم

 

 

 

 

اونیکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم … آره ه ه ه …
گفتم که در جریان باشی !

 

 

 

 

 

من ارضاء شدم از زندگی کردن بقیشو شما بکنید

 

 

 

 

بعضی ها به ما نمیخوردن !
ما جا خالی دادیم خوردن به شما !
مبارکتون باشه !

 

 

 

 

اونی که سرش رو شونه شماست یه زمانی سرش فقط لایه پای من بود گفتم که در جریان باشی 

 

 

 

 

 

اینبار از راه حل تو این مسئله را حل کردم و بالاخره فهمیدم که جواب محبت از راه حل تو خیانت است 

 

 

 

 

هااااای غریبه :
از اون دیوار ترک خورده و کوتاه رفاقت فاصله بگیر ، بارها به روی من ریخته است !

 

 

 

 

 

بزرگترین دروغت را یادت هست ؟
گفته بودی من همیشه راست می گویم !

 

 

 

 

 

کلا تجربه ثابت کرده اهمیت دادن به آدمی که سطحش از خودت پایین تره منجر به رم کردن و در بعضی اوقات هاری حاد میشه …
گاز نگیر عزیزم ، بی زحمت چخــه !!!

 

 

 

 

 

بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه !
راست میگفت ! با دنیا نه ، با یکی دیگه عوضم کرد !

 

 

 

 

 

دیگه از “میم” مالکیت استفاده نمیکنم !
شب بخیر قشنگش …

 

 

 

 

 

سیگارت را
با او
روشن
کن
تکلیفت را
با من

 

 

 

 

 

 

لعنت به اونی که وقتی بهش "محبت" میکنی. . .
خیال میکنه بهش "احتیاج" داری . . . ! ! !

 

 

 

 

 

 

نگران نباش
یه روزی , یه جایی , وقتی اصلاً حواسش نیست
همون بلایی که سرت آورد سرش میاد...

 

 

 

 

 

به نامردی نامردان قسم جانا كه نامردی

كه نامردان خجل گشتند از بس كه تو نامردی

 

 

 

 

 

گمان كردم كه با من همدل و همراه و همدردی ، به مردی با تو پیوستم ندانستم كه نامردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

secret
ساعت21:42---26 ارديبهشت 1392
هنسلمممممممممممممممممممممم عااااااااشوووووختمممممم

حسینت
ساعت0:13---20 ارديبهشت 1392
عشقم بهترین وبو داری من ک خیلی خیلی دوسش دارم بقران روزی سه بار میخونمش

هنسل نازی
ساعت21:09---19 ارديبهشت 1392
هنسلی دلم برات کوشولوشده عشخمم
میام وبلاگت دلم اروم بجه
وبت عالیه فدات شممم


هنسل نازی
ساعت1:31---17 ارديبهشت 1392
عشخمم هنسلی عاشختمم
خیلی خوجگله اپت فدات بشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:,1:56به قلم: نازنین جوون ™